har lige spist en røvfuld chokolade

Min træning uge 29:

back on track!

Glæder mig til endnu en god træningsuge – om 1 uge har jeg ferie, derfor skal den have ekstra gas i denne uge:

  • Mandag: Crosstrainer i 40 minutter samt 20 minutters styrke, med fokus på arme, mave og ryg.
  • Tirsdag: Ugens bedste hold i mit træningscenter: Store bolde og frie vægte (som er generel styrke- og udholdenhedstræning) + effekt (består af muskeltræningsøvelser, der udføres langsomt og kontrolleret. Belastningen udgøres udelukkende af kroppens egen vægt. Øvelserne foregår stående, siddende eller liggende. Formålet er at skabe større kropsbevidsthed, bedre holdning og en stærkere krop).
  • Onsdag: Cardio: 60 minutter, lidt på crosstrainer, lidt på løbebånd
  • Torsdag: kører jeg mit eget cykelhold i centeret som instruktør, derudover mavetræning
  • Fredag: Mave- og armtræning samt 30 minutters cardio på ynglings crosstrainer
  • Lørdag: Ynglingshold med ynglingstræner: store bolde og frie vægte samt effekt.
  • Søndag: Velfortjent hviledag, med mindre min far hiver mig med ud og løbe..

Håber jeg holder mig til planen, nu har jeg skrevet det – så må I holde mig op på det! Hvordan ser din træning ud?

 

Skriv din mening her!

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

har lige spist en røvfuld chokolade