Har du endnu ikke prøvet TRX?

Når bagdelen er en fordel

1620468_226594764198571_1940826263_n

 

Jeg lagde i weekenden dette billede op min instagram og jeg har siden modtaget omkring 25 mails omkring min bagdel. Dén havde jeg ikke set komme. I alle de mails er der spørgsmål omkring, hvordan jeg har “fået min bagdel til at se sådan ud”. Svaret er meget simpelt: Squats. Jeg har altid elsket at lave squats og jeg laver squats hver gang jeg styrketræner. Hver eneste gang! Øvelserne er forskellige, jeg laver dem både med kettlebells, med vægtstang, med min egen kropsvægt, med håndvægte og i stativ. Jeg kan faktisk se at min bagdel har løftet sig betydeligt, siden jeg er begyndt at squatte med tung vægt. Lunges er også en favorit, den går lige i balderne! Prøv det selv, så er jeg sikker på at du hurtigt kan se en forskel!

Hvordan træner du din bagdel?

INSTAGRAM FACEBOOK BLOGLOVIN’

10 kommentarer

  • Haha super godt.. Thumbs up:)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • hahah hvor sjovt at du har fået så mange mails :D! Men ja, squat er vejen frem ;);)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Anne V

    squats, lunges og død løft er min favorit sammensætning til måsen.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Go bagdel!
    Squat, hip thrusters og masser af lunges i flere varianter + split squat. Split squat er helt klart den hårdeste øvelse for mine baller og ben!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Nina Qittoora

    Hvor godt!! Det er også en lækker mås 🙂
    Noget jeg personligt synes der godt kunne få lidt mere opmærksomhed når vi snakker træning af balderne, er selve aktiveringen af baldemuskulatuten!! Den er mindst lige så vigtig. Kan man ikke aktivere musklen, bliver øvelsen heller ikke god. Derfor synes jeg et godt trick er hip thrusters med vægt på, før man laver squats el.l. Så er man sikker på at få aktiveret musklen og er på vej til en lækker mås 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Camilla

    Squats <3, bridges og lunges 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Anita & løbeskoene

    Den er da også rigtig flot 🙂 Jeg må til at squatte noget mere 🙂

    Bedste hilsner Anita
    ________________
    Følg min vej mod CPH marathon 18. maj: http://anitalorenzen.bloggersdelight.dk

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • den mumse fortjerne hver og en af de mails – godt arbejde! 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • A

    Hej! Hvordan kan programmet se ud på en leg/booty dag for dit vedkommende? 🙂
    Mangler lidt inspiration til mit program, som jeg arbejder på, at få færdig:)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Lærke

    Hej Matilde
    Hvordan kan jeg træne min bagdel når mine knæ ikke kan holde til squats og lunches? 🙂
    VH Lærke

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Har du endnu ikke prøvet TRX?