Vil du se min bagdel? Så skal du bare stå bag mig når jeg squatter..

gør det du hader

IMG_4616   IMG_4618

Prowleren eller fucking prowler som jeg kalder den. Jeg HADER den. Ikke destomindre tvinger ham her mig til at køre rundt med den hver gang vi mødes. Den er tung, den er hård, min puls stiger lynhurtigt til 200 og jeg kamp sveder efter få runder. Men. Den er god for mig og jeg kan mærke det. Jeg kan mærke at jeg bliver bedre, fordi den presser mig. Og fordi jeg gerne vil være god til at køre rundt med den, jeg vil være hurtigere, jeg vil bestemme over den!

Du skal engang imellem gøre det du hader. Om det er i et træningscenter, på dit job, i dit parforhold eller sammen med din familie. Det du hader gør dig stærkere. Og at være ude af comfort zonen, dét udvikler dig og dét rykker dig – fysisk som med prowleren, men også psykisk. Helt ærligt er det ikke også lidt trivielt at være i comfort zonen hele tiden? Der sker ingen udvikling der!

Jeg kan mærke at jeg udvikler mig når jeg gør det, som er uvant for mig. Det kan være bitte små ting, f.eks. når jeg laver noget mad, som jeg ikke har prøvet at lave før, laver om på mine morgenrutiner, taler med et menneske jeg normalt ikke ville tale med eller dyrker en ny form for motion.

Hvor tit gør du noget du hader? Og hvad hader du at gøre?

FACEBOOK INSTAGRAM BLOGLOVIN’

Beklager billedernes kvalitet – Iphone er nu bare det jeg har med mig til træning ☺

4 kommentarer

  • Jeg hader at løbe 😀 Jeg har indset, at det er ok at hade det, jeg gør det alligevel. Det er dog mest på løbebånd, det gør sig gældende, men jeg kommer nok aldrig til at elske nogen variant af løb!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Louise

    Jeg hader inderligt cross maskine, tror jeg er på den hver anden uge i 5 min. synes virkelig den er hård, og jeg tror det er derfor jeg aldrig er på den!

    Jeg har også et spørgsmål til dig. Hvordan får og holder du gejsten oppe omkring fitnesscenter?

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Giite

    Jeg hader lunges. Ganske enkelt. Faktisk bentræning i det hele taget. Jeg kan meget bedre lide at træne mave, ryg og arme ikke mindst. Det er også derfor jeg elsker at få bentræningen overstået først. Så er det ude af verden. Derudover hader jeg at stille mig op, og tale foran mange mennesker. Men jeg ved, at jeg ikke kommer udenom det, og derfor føler jeg også en lille personlig sejr hver gang jeg klarer det 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Jenny

    Jeg lavede engang en tabata version over den, løbebånd der skulle løbes igang HVER gang, hvor det bare var tændt uden hastighed.
    Inspireret af din overskrift lavede jeg i morges overhead squats. De er måske et underligt valg til had, men nærmere frygt da jeg ikke har stærke arme/skuldre, så jeg vagler stadig under 35-45 pund.

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Vil du se min bagdel? Så skal du bare stå bag mig når jeg squatter..