Om mindre end 3 måneder

Det spiser jeg efter træning

12507673_10207113365485012_1024011495656373706_n (1)

Mange af jer skriver til mig og har spørgsmål omkring min kost. Jeg spiser som bekendt ikke efter regler, diæter eller andre ting i den dur. Jeg spiser når jeg er sulten, hvad jeg lige har i mit køkken og hvad jeg har lyst til.

Jeg træner ofte om morgenen og har jeg tid laver jeg gerne følgende:

  • Røræg af 2 hele æg + en ekstra æggehvide med lidt salt og peber,
  • et æble og en banan skåret i stykker, drysset med en lille håndfuld groft hakkede mandler og, selvfølgelig (!) en kop kaffe med mælk.

Dét måltid er fuld af proteiner og vitaminer og gør mig mæt efter hård træning. Det tager få minutter at bikse sammen og mætter længe. Det er billig spise og mine depoter bliver fyldt op igen.

Det skal være nemt at være sund!

1 kommentar

  • Julie

    Kære Matilde,

    Tak for din fantastiske og ærlige blog. Jeg er ret ny i dit univers, men er nu en fast følger :)!
    Jeg er netop selv begyndt i Crossfit Copenhagen – og det er jo viiiirkelig hårdt, når man virkelig er udfordret på sin styrke!

    Som udgangspunkt vil jeg gerne træne om morgenen forud for undervisning. Har du nogle gode råd til, hvad man kan spise forud for træningen om morgenen, altså inden man skal hjem og have “rigtig” morgenmad bagefter? Tænker, det er meget godt at have lidt energi i kroppen inden 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Om mindre end 3 måneder