Hvordan det er at være veninde med HelseMatilde

Træningsprogram #whoruntheworld

img_2826

Lørdag formiddag bruger jeg gerne med søde piger i Værkstedet. Jeg havde fået lov til at lave programmet sidst og I plejer at elske når jeg deler mine programmer so here it goes:

14590239_10209172229315321_3615180128271100134_n

Vi var fire piger sammen og startede med at squatte i 25 minutter. To og to med én stang hver. Jeg kørte 6 sæt med 8 gentagelser og jeg havde 55 kilo på stangen. Jeg fik varmen. Put det vægt på, som du er tryg ved. Det behøver ikke at være tungt for at virke!

Derefter lavede vi en YGIG (You Go I Go, altså to og to igen, én arbejder af gangen i hvert par). Den varede i 6 minutter og hed: 3 burpees, 5 sit ups og 7 push ups. Vi nåede en del omgange hver og fik varmen – hvilket vi fik brug for i næste work out..

30 minutters work out (som jeg havde valgt at kalde #ladiesfirstplease). Den var ret hård og vi var alle pressede – du kan eventuelt cutte tiden lidt ned, hvis du ikke er vild med at balancere på bræk-stadiet..

Det er en team work out, hvilket jeg foretrækker. Så er vi alle i samme båd, om man så må sige og skal udføre en opgave sammen. Dem kan jeg bedst lide. Den foregik således:

Én runde tager ikke så lang tid, der er derfor minimalt med pauser. Men den er sindssyg fed og jeg vil gerne anbefale den. Du bliver presset – men det er fedt at komme igennem den sammen med dine bedste træningsmakkere! God træning og god dag!

 

Skriv din mening her!

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hvordan det er at være veninde med HelseMatilde