Patter og træning

5904_10207546987845300_7108303231388042370_n   Nu er jeg ikke indehaver af byens største bryster (whaat!) men derfor kan de godt få tæv til træning. Det gør ondt at have bryster når:
  • der skal laves en milliard push ups, hvor du skal heeelt ned til gulvet,
  • du skal løbe og har en slap sports bh på. Stoffet nærmest spiser af dine brystvorter.
  • du er et sted i din cyklus hvor brysterne er ømme og der er sjipperi på programmet. Hop hop hop. Av av av.
  • du har slebet huden af på dine bryster og derefter sveder på dem. Salt i såret. Om man så må sige.
  • du skal have svedig, stram sports bh af igen. Som om det ikke er udfordrende nok at tvinge våd bh over våd og stor ryg. Brysterne sidder i vejen og jeg kan i desperation have lyst til at skære brysterne af.
  • du har glemt din sports bh. Og du skal hoppe, løbe og lave push ups. Og trøjen bliver våd af sved og dine bryster fryser. Og ikke er bange for at vise dig det. Det gør ondt på stoltheden. Og forfængeligheden.
  •  du skal cleane og rammer brysterne med vægtstangen på vej op. Trods mine myggestik er det sket en gang eller to. Og det føles som dengang i teenageårene hvor enhver berøring føltes som syle. Og du føler dig samtidig godt dum. Uheldig kombination.
  Det ville bare være mere praktisk og nemmere at træne uden bryster og langt hår. Gid både bryster og hårpragt var flytbart og kunne ligges i omklædningen inden træningen. Det ville satme være prisværdigt.