Sådan går min dag efter at have trænet 5.45..

img_2990 Da jeg skrev indlægget om, hvordan jeg formår at komme op og træne klokken pis, spurgte en del af jer hvordan mit energiniveau er efterfølgende og hvordan jeg kommer mig igennem en lang dag. Jeg vågner 5.15 de fleste dage (hvilket jo er nat!) og træner typisk fra 5.45-7.00 med pigerne. Jeg kommer hjem, går i bad og tager på arbejde hvor jeg typisk møder klokken 9-10 stykker. Jeg spiser inden træning (gerne havregryn eller yoghurt) og så spiser jeg først igen ved 10-11 tiden. Det kan typisk være en figenstang, som jeg er ret begejstret for eller et stykke frugt. Er jeg særlig sulten spiser jeg et æg eller to og så frokost ved 12 tiden. Det fungerer fint for mig. Mit energiniveau er fint og stabilt det meste af dagen. Jeg kan godt blive lidt træt i øjnene ved 10-11 tiden, men det plejer at være fordi jeg er sulten og fordi mit blodsukker styrtdykker og reagerer jeg hurtigt nok på dét, så forsvinder krisen hurtigt igen. I min hverdag fungerer det rigtig godt at træne inden job, og inden dagen rigtig går i gang. Jeg har ofte planer efter job og det kan jeg så få tid og mulighed for at gøre. Det giver mig en stor frihed. Men jeg synes, som altid, at du skal gøre dét som virker for dig. Og det som giver dig energi og glæde. For mig er det at træne med mine veninder tidligt om morgenen, hvor vi både får svedt, sludret og hygget os. Det er helt klart det sociale, som trækker i mig. Så hvis du gerne vil træne inden dagen går i gang, så prøv at få en aftale med en veninde eller flere. Og hvis ikke - så træn når det passer dig bedst. Der er ikke noget som er mere rigtigt end noget andet!