Træning du kan lave derhjemme

Se det tidligere indlæg her! Du skal igen kun bruge nogle gamle klude og et glat gulv: DSC_0716_Fotordfd Øvelse 1#: Primært for maven. Placer en klud under tæerne, stil dig i en stående planke (se hvordan du gør det korrekt her), træk begge ben ind under dig, sørg for at holde dine hofter lige, hold bagdelen nede, spænd godt op mellem skuldrene, kig lige ned i underlaget - kør så benene, samtidig, tilbage igen. Gentag 10 gange á 3 sæt. indlægto_FotorØvelse 2#: Samme udgangsposition som den første øvelse. I denne øvelse, skal du bare kun nøjes med, at trække ét ben op under dig, af gangen. Sæt gerne tempo på, lav så mange du kan (uden at få krampe!), gentag 3 gange. IMG_0106_Fotor_Collage_FotorØvelse 3#: Den ser lidt finurlig ud, ikke desto mindre bider den, som en aggressiv hund i dine haser. Læg dig fladt på gulvet, placer en klud under hver fod. Løft numsen højt op, dog uden et svej i lænden. Kør skiftevis et ben ud, træk det ind og gentag med modsatte ben. Den ser nem ud - prøv den and feel the burn! IMG_0122_Fotor_Collage_FotorBillederne er taget i mit andet hjem: Hillerød Fysioterapi og Træningscenter. Billederne er taget af Julie.